Cóm funciona l'ocupació dels apartaments?

En els apartaments, tots els dormitoris tenen 2 llits individuals, i en cada sala d'estar/menjador hi ha un sofà-llit per a 2 persones. Per tant:
- Apartament 1 dormitori: dormen 2 pers. al dormitori i 2 pers. al sofà-llit (2/4pers.)
- Apartament 2 dormitoris: dormen 2 pers. a cada dormitori i 2 pers. al sofà-llit (4/6pers.)
- Apartament de 3 dormitoris: dormen 2 pers. a cada dormitori i 2 pers. en sofà llit (6/8 pers.)
Recomanem als clients que el sofà llit sigui ocupat per menors de 12 anys.
Els nens majors de 2 anys han de dormir en els llits existents o al sofà llit.
No dispossem de: llits dobles (o llits de matrimoni), llits plegables o supletoris.
Oferim bressols en lloguer per a menors de 2 anys (5EUR/nit).

Quines són les condicions de pagament?

Tenim 2 formes de pagament, en funció de les dates de la seva estada, i si hi ha un descompte que s'aplica amb una oferta.
Per a estades i ofertes de temporada alta, sol·licitem el pagament per avançat del 50% del preu de reserva.
Per a la resta d'estades, demanem el pagament per avançat del 10% del preu de reserva.
Per als càrrecs de devolució /cancel·lació Consulta les condicions de cancel·lació, o amb nosaltres per telèfon/email

A quina hora puc recullir les claus de l’apartament?

A partir de les 17:00 hores i fins a les 20:00 hores.

Si arriba més tard és imprescindible que ens contacti abans doncs la nostra oficina tanca a les 20:00 hores.

 

A quina hora hauré de tornar les claus de l’apartament?

A les 10:00 hores.

Si desitja prolongar la seva estada haurà de fer la consulta a la Recepció i serà pconfirmat segons la disponibilitat

Poden ocupar l’apartament més persones de les indicades a la informació del lloguer?

No, el número de persones indicades en el nostre descriptiu és el màxim permès i no disposem de llits o plegatins addicionals.

 

Ahir apareixia que no podiem llogar per unes determinades dates. Avui apareix que sí està disponible. Què ha succeït?

Possiblement l’apartament estava reservat per una família que no ha fet el pagament de una part de l’import  de la reserva en el termini previst i llavors  la reserva s’ha annulat i l’apartament ha quedat disponible.

Quines són les condicions generals de la reserva?

Són les condicions a acomplir per realizar una reserva. Normalment consisteix en fer el pagament avançat d’una part del l’import del lloguer en un termini màxim,  a càrrec d’un compte corrent o a càrrec d’una tarjeta.

Quins són els gastos de cancel·lació?

Són les condicions que apliquem en el cas que decideixin anular la reserva que ja havia estat confirmada. L’import a retornar varia en funció de amb quan de temps comuniquen la anul·lació de la seva reserva.Veure les "Condicions de Cancel·lació"

El preu calculat del lloguer, és per persona o per tot el lloguer?

El preu calculat és per tota la seva estada i pel total de la capacitat del apartament.

No oferim preus per persona/ús.

Tinc algunes dubtes respecte el lloguer. Com puc sol·lucionar-les?

Poden contactar amb nolsaltres amb el formulari de contacte.

S’admeten mascotes als apartaments?

Sí, amb un màxim de 2 animals per apartament (gos o gat), amb un suplement de 5EUR per mascota i nit

Els propitaris es responsabilitzaran que la mascota no molestarà i acomplir la normativa dels apartaments. No està permés el moviment de mascotes a les àrees publiques, com a les piscines.

Què suplements no están inclosos en el preu del lloguer de l’apartament?

Els serveis addicionals que el client pot voluntariament contractar amb independencia de  l’allotjament com el pàrquing, bressol o trona pels infants.

Què és la taxa turística i qui ha de pagar-la?

Aquesta taxa establerta pel Govern de Catalunya des del novembre 2012 grava la pernoctació dels turistes majors de 17 anys en qualsevol establiment turístic com hotels, campings, creuers, allotjaments turístics, etc. de Catalunya. En el nostre cas, es tracta d’una quota per persona i nit de 1,00 EUR i amb un màxim de 7 nits per estada i que s’ha de cobrar el dia de la arribada en efectiu. La recaptació d’aquesta taxa haurà de ser lliurada per nosaltres  a la Administració Pública.

 

Quins són els equipaments dels apartaments?

Els apartaments disposen de: una cuina americana amb vitroceràmica, parament de la cuina, televisió de plasma i electrodomèstics com nevera amb congelador, rentadora, cafetera i tostadora.

Els dormitoris dels apartaments tenen dos llits individuals, llençols i tovalloles, tot inclòs en el preu del lloguer.

Tots els apartaments disposen d'1 bany i 1 balcó / terrassa amb taula i cadires.

Hi ha als apartaments un servei de neteja, guarda- maletes, etc?

Nosaltres oferim el lloguer de l’apartament per nits o setmanes sense els serveis associats que ofereixen altres establiments com els hotels o apartohotels, a excepció de quan la reserva és per una estada de més 7 dies, ja que fem el canvi de llençols i tovalloles cada 7 nits.

 

Quan he intentat fer una reserva, per què de vegades no puc sel•leccionar les dates que desitjo?

Hi ha un número minim de nits per estada, segons l'época de la temporada, (2, 3 o 7).